الجمعة، 15 مايو 2009

ليه يادنيا !!!




ليه يادنيا !!!

تعباني يادنيا ومعذباني
مخوفاني ومشتتاني
بشوف فيكي الاناني والعدواني
وكل يوم بلاقي مصيبه جياني
وتعبانه بقول اااااه ياني
كان مالي ومالك يامحيراني
ايه جابني فيكي يامجناني
تعبانه يادنيا مش مرتاحه
تعبانه ونفسي اموت بصراحه
انا بأمانه مش قادره
ولاعاوزه اعيش حتى لبكره
يادنيا مليت بقا منك
يادنيا زعلانه اوي منك
يادنيا ارحميني بتوسلك
لوغلطانه هتأسفلك
تعباني يادنيا ومعذباني
تعباني يادنيا مش مريحاني
عاوزه اسألك سؤال
بس تردي في الحال
ليه مش شايفه حد غيري
؟؟
عاوزه اسألك وتجوبيني
ليه قررتي تجننيني ؟؟
ليه اعلنتي تحيريني
؟؟
خليتيني بنص عقل
لاعارفه فوق ولاعارفه تحت
ليه يادنيا
ليه يادنيا مبكياني
ليه من نفسي مكرهاني
ليه يادنياكل مافوق من جرح
تصحيني على جرح وجرح
ومن جراح لجراح اشد
دا انا لوجبل كان زمانه اتهد
خلاص بعترفلك بالانتصار
في معركه مضربتش فيها نار
ولاخدت فيها قرار
انا بس اختارت الفرار

*.؛؛؛.؛؛؛.؛؛؛.*

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

ليه من نفسي مكرهاني
........
متهيألي تبقي ليه فـ نفسي مكرهاني أحسن
سوري يعني لو باتطفل :D

ليس فقيرا من يحب يقول...

ايه يا حبيبتى

بتغيبى كتير كده ليه

والبوست ده مظهرش فى الريدر ليه

وحشااااانى اووووووى

كل سنه وانتى طيبه يارب

رمضان كريم عليكى وعلى كل حبايبك