الثلاثاء، 12 مايو 2009

وحشتني



وحشتني

*...//...//..*
يمكن لماكنت معايا مقولتهاش
يمكن كنت بشوفك عشان كدا محسيتهاش
صدقني كدب مني ان قولت موحشتنيش
داانت واحشني وفي بعدك مش قادره اعيش
صورتك ادامي مارحتش بعيد
روحك حواليا في كل مكان في البيت
والله وحشتني مبكدبش عليك
نفسي اسمع صوتك بس اطمن عليك
والله ماحسيت بالوحده الا في بعدك
ولاعارفه مين هيعوضني عنك
يارب ياحبيبي متحرم منك
انا فعلا ندمانه اني مقدرتش قيمتك
عارفه اني غلطانه وغلطت في حقك
يمكن عشان كنت معايا محسيتش بحبك
بس سفرك وبعدك عرفني اني بحبك
وحشتني
يمكن لماكنت معايا مقولتهاش
يمكن كنت بشوفك عشان كدا محسيتهاش
وحشتني ووحشيتني عينيك
ياااااه لو الوقت يرجع لبعيد
وترجع ايامنا من جديد
كنت كل يوم هقولك بحبك وبموت فيك
وحشتني ووحشيتني لياليك
ووحشني كل حاجه فيك
وحشتني
يمكن لما كنت معايا مقولتهاش
يمكن كنت بشوفك عشان كدا محسيتهاش




هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

كلام من القلب بجد
ربنا يديم عليكي نعمة الاحساس