الخميس، 17 أبريل 2008


راجع بورده وراسملي بسمه
جاي بيسلم دا كمان بيتكلم
بيسئلني عن حالي عن اللي جرالي في الليالي
قولتله بصراحه ياغالي والله ماكنت في بالي
سيبك بقا وتعالالي قولي ايه اللي جابك هنا يعني
سكت ماعرفش يتكلم
كان جاي فاكرني بتئلم
دا ياعيني جاي بيتندم ويقول سامحيني دا انا ضايع
ياعم قول كلام غير دا امشي بقا شوفلك سكه
دا انا لو هموت ياحبيبي عليك
ولاعمري هرجعلك بعنيك
دا انا عايشه مرتاحه وبالي خالي
طول الليالي بغني بعيش
راجع يتكلم ويتأ سف
قولتله غني كمان فلسف
على ايه يعني تعيد وتزيد
دا انتا هتلاقي غيري كمان ويفيض
انا كفياني كدا منك
وسيبني بقا انانفسي اعيش
ومتنساش بقا ومعلش
تاخد وردك وماتتكلمش
مشى وعلى اخره خلاص مني
ودموعي في عنيا بتلومني
كلمتها قولتلها بلاش تنزلي عشان واحد مايسواش
دا ياغاليه يتباع ببلاش
ولا انك تبكي في لحظه عليه

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

انا هقولك كلمه بسيطه سمعتها من والدى
ارد فيها على احساسى بيكى

لا تبكى على المفقود حتى لا تخسر الموجود

وسلمى امرك لله