الأربعاء، 19 أغسطس 2009

انا أستاهل منك كدا ؟؟





انا أستاهل منك كدا ؟؟


ـــــــــــــــــــــــــــ




جاوب دلوقتي على سؤالي
حله ادامي بصوت عالي


انا أستاهل منك كدا ؟؟


جاوب دلوقتي بصوت عالي
جاوب رد على سؤالي
بص في عيني لوسمحت
بص لي كويس متبصش لتحت


انا أستاهل منك كدا ؟؟


عملت ليه كل دا
ظلمت جرحت قسيت وخنت
دا مقابل حبي ليك
دي هدية احترامي ليك


انا أستاهل منك كدا ؟؟


عملت ليه كدا
عشان محافظه عليك
مخلصه وعايشه ليك
بفهم كلام عينيك
في كل ثانيه بحس بيك
الخيانه كانت هديتي ؟
لعبك بمشاعري كان صدمتي
لومن البدايه الحكايه لعب كانت حرجتك معاملتي


انا أستاهل منك كدا ؟؟


اتكلم متبصش بس
انت انسان مش بتحس
اللي زيك هيعيش خايف
زي ماخان هيتخان وهتبقى شايف
وقتها ابقى اسكت متكلمش
يمكن في اليوم دا تعرف تحس

هناك 3 تعليقات:

حـــلـــم كـــان يقول...

والله يامنى مايستاهل

حتى انك تسالى فيه

حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب يقول...

محدش يستاهل كدة ولا يرضى بكدة بس اعزرية شوفية عمل كدة لية حتى لو مش هتكملوا ب شوفية اكيد كان ضعيف وقتها الى بيحب بيتفاهم يواجههة مش بيهرب

غير معرف يقول...

كما يدين يدان