الخميس، 1 مايو 2008

فضفضه




مخنوقه ومضايقه من ناس كتير
مش عارفه اعديلهم تصرفاتهم واكبردماغي واقول حصل خير
بعدكل يوم زعلانه واعيط وافكر واقول يمكن دا تقصير
بس برجع وبسئل نفسي تقصير مني ولامنهم ولا ايه خير ؟؟
بلاقيني بتعامل عادي وكويس ومفيش اي تغيير
بلاقي ناس تكلمني يوم ولايومين وبعدا كدا يستخدموا معايا مبدء التنفيض
اللي يعمل مش شايفني واللي يقول نسيني ولايكبرويدلتني
ماعرفش ليه كدا ولاعشان ايه ؟؟؟
ياترى انا ايه فيا وحش ومش حاسه بيه ؟؟


انابتخنق اوي ان حديتجاهلني اويتعامل معايا بقلة زوق
كل مااقول دا فلان ولا فلانه خلاص هيبقوا بدال اللي راحوا وهيبقوا كل حاجه جايه
بحس اني بشتغل نفسي ومفيش اي صح من اللي بقولوا
انا اول لما بكلم حد بحكي كل حاجه عني ومبخبيش
ولما بكون مخنوقه بحكي وافضفض مابداريش
يمكن الناس عوزني ابقى غامضه وأعملهم تشويق !!
وليه لما حدفيهم بيبقى مخنوق مابيرضاش يحكيلي ؟؟
هوانا اد كدا وحشه ؟؟
هوليه الناس بتتعامل معايا كدا ؟؟
انامبعملش لحد حاجه وحشه
دا انا حتى بيبقا جوايا حاجات كتير تعباني وبعد اغني واضحك معاهم
دا انا كلمة اااااااااااااااااااااااااه اللي جوايا
لوقولتها الدنيا كلها تسمعها
وبالرغم من دا كله ماببينش حاجه
اناكل مابعمل صومعه لنفسي وابعد عن الناس بعيد
برجع تاني مش عارفه ايه بيرجعني
انا اصلا مبحبش الوحده وبخاف منها
طيب انا اللي غلط ولا الناس اللي فاهمني غلط ؟؟
طيب وليه الناس بتكلم معايا لما بيكونوا عاوزين يعرفوا عني حاجه
انا مبحبش التطفل ولا الاسلوب دا
وعمري ماصاحبت حد وكلمته عشان اعرف عنه حاجه
هي للدرجه دي خصوصيات الناس ملهاش كرامه عند ناس تانيه
ايه دا
الدنيا دي وحشه اوي كدا ليه
مش عاوزه اقول اني كرهت الناس بس بجد
زعلانه منهم اوي

ليست هناك تعليقات: